dinsdag 10 mei 2016

It's Cuttlebug Mania Tuesday/Dinsdag

 
Welcome to another Cuttlebug Mania Tuesday!!
We would love to see what you create with "May" Flowers
 
I just love love love Daisy's and so I made this Happy card!
I made a Window in the middle and put vellum behind it!
I love how this turned out!
Used an Oval dynamics to create Window
A Daisy embossingfolder by Bringing Crafts-Too you
And the Big Hello Die also by MCT
 
 
Deze week gebruiken we bloemen in onze challenge!
Ik ben gek op Margrietjes, heb afgelopen weekend ook 2 gigantische planten gekocht en daardoor ben ik geïnspireerd want mijn hobbykamer kijkt uit op mijn terras en daar zie ik ze staan!
Het venster in het midden van de kaart heb ik bedekt met vellum en dat is zo mooi!
Het is een hele blijde kaart geworden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten