dinsdag 26 april 2016

It's Cuttlebug Mania Tuesday/Dinsdag

It's Cuttlebug Mania Tuesday and that means another challenge
and this one gives us Butterflies!
So make a project with a butterfly and join our challenge!
 
 
I bought these super cute butterfly shaped chocolates a while ago
and boy was I glad!!!!!!!
I forgot we had a "Butterfly" challenge and so I was really happy with these!
I used a SU box which are great, I am addicted, put the chocolates in there.
Made a bellyband and die cut 3 butterflies with the 98265 Vivienne Butterfly craft dies
The tag is with a Nestabilitie tag and the Hello Chickie! Stamp Set stamp
is from My Creative Time
 
 
 
Deze week hebben we vlinders in onze buikjes want we hebben een challenge met ze
Dus maak iets leuks met vlinders!
Ik heb onlangs zulke leuke vlinderchocolaatjes gescoord bij de Aldi.
Ik was ze alleen een beetje vergeten maar hoe leuk was het toen ik aan het brainstormen was en ik door mijn spulletjes ging dat ik ze weer vond!
Met het kant en klare doosje van Stampin Up (ben verslaafd en ga er nog meer kopen) was het snel gemaakt!
Een bellyband erom heen en 3 vlinders in bijpassende kleuren uitgesneden met de Cuttlebug en nog een tag gemaakt met de Cuttlebug en een leuke stempel van My Creative Time gebruikt!
Wat een ontzettend leuk cadeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten