zondag 16 oktober 2011

A new baby/ Een babykaart

Hi there, hope your weekend was great! It has been lovely and sunny here so we were lucky!
I did have some time to craft, a friend of mine had asked me to make her a card for her supervisor whom had a babygirl and she asked me to make her a card, to congratulate her with her daughter!
She explained that the announcement of the baby was in reds and whites!

So this is what I made.
I had a precut circlecard which was white and 14 cm (5,5 inches) and I cut a smaller circle in red (about 5 inches)then I used a white lace like paper, which we use to put under cakes on top of the red. Then I cut out a smaller circle in polkadot and created this! I love red and whites and I love how this turned out!

Ik kreeg het verzoekje een kaartje te maken voor een vriendin, wiens teamleider bevallen is van een dochter. De kaart is flink, een cirkel van 14 cm diameter. En daarop heb ik een iets kleinere gesneden van rood papier. Het geboortekaartje was namelijk in rood/wit. Daarboven op heb ik een taartrandje geplakt en toen ben ik gaan bouwen, ik ben gek op rood & wit en ben ook erg trots op het resultaat!! Het is echt een plaatje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten