vrijdag 14 oktober 2011

Have been busy/ Heb het een beetje druk gehad

Hi, have had a project this week. A friend of mine asked me if I could make 14 invitations for a little boys' 4th birthdayparty...theme DINO! So I did.
But boy was it a lot of work! I had to cut all the Dino's by hand and then cut all the invitations (3x3) and I have used my free wallpapersamples again!!

His favorite colors are darkblue and yellow, because those are the colors of his favorite soccerteam! So the front of the invitation looks a bit like a footballshirt.

I love them! (p.s. yes there are only 10 on the photo...LOL)

Ik heb het lekker druk gehad deze week. Een vriendin van mij vroeg of ik 14 uitnodigingen wilde maken, voor een verjaardagspartijtje van een jongetje die 4 wordt en het thema is dinosaurus. Dus dat heb ik gedaan. Maar het was wel heel veel werk hoor! Moest 14 dinootjes met de hand uitknippen, alles snijden en ik heb natuurlijk ook weer mijn behangsamples gebruikt! Zijn favoriete kleuren zijn donkerblauw en geel, de kleuren van zijn voetbalteam. Op de voorkant heb ik een 4 geplakt, zodat het een beetje doet denken aan een voetbalshirt.

Ik vind ze erg leuk geworden! (Ja idd, er staan maar 10 op de foto, hihi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten