vrijdag 1 juli 2011

Hugs / Knuffels

I wanted to make a card for my American BFF and when I think of her, I think huggable. She is the sweetest and we have known eachother since 1982! And so I found this amazing tag in my hobbystuff (believe my it is a lot LOL) and I took it from there. I got CS in the same colors to compliment the tag! Then I pulled some orange ribbon through the tag and then I put the purple letters on!
Isn't this awesome? I totally love it!!

Ik wilde een mooie kaart voor mijn lieve Amerikaanse vriendin maken en als ik aan haar denk dan denk ik aan haar hoge knuffelgehalte. Ze is zo lief en we kennen elkaar al sinds 1982. Dus ik vond deze geweldige tag tussen mijn hobbyspullen (en geloof me het zijn er veel) en deze heb ik bij één van mijn favoriete winkels gescoord, namelijk de Action. Daarna heb ik hier papier bijgezocht die de tag complimenteerden. Daarna oranje lint door de tag en de paarse letters (van het Kruidvat!) Ik vind hem zoooooo mooi geworden!

1 opmerking: