vrijdag 1 juli 2011

Geslaagd!

Het is de tijd van het jaar! Vlaggen, examens, diploma's! Heerlijk toch? Vooral als je er niet midden in zit, hihi.

De vriendin van mijn neef is geslaagd voor haar propedeuse! En gezien het lekker zomers weer is, dacht ik, ik maak een lekkere zonnige kaart! Hoewel ik niets met geel heb, roept het wel zomers/zon op, dus heb ik de kleur toch maar gebruikt! Van mijn vriendin had ik een hele leuke stempel gekregen, twee ijsjes en die heb ik voor de achtergrond gebruikt! Met Versamark en daarna met "Clear Embossing" afgemaakt, hierdoor nemen de korrels de kleur aan van de kaart, alleen wordt het glimmend en dat geeft een leuk effect! Daarna een rijtje met "Echt cool" want dat vond ik zo toepasselijk! Ook met Versamark alleen nu met Witte Embossing!

Als afsluiter een parasolletje, ik vind ze zo leuk!!

It's graduation time! And it's a wonderful time, especially when you're not in it, LOL. Anyway, my nephew's girlfriend got her propaedeutics, which is really good. And being it summer and usually the weather is really good, I deceided to make her a Summary card! So I used yellow CS (not my favorite color but it is sunny so....) then I stamped icecream with Versamark and clear embossingpowder. Then I stamped "Really Cool" with Versamark and white embossingpowder. And a parasol to finish it off! Isn't it supercool?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten