donderdag 7 juli 2011

Happy 40th!

Een lieve vriendin/ex-collega werd 40 en we werden uitgenodigd op haar surpriseparty! Ze wilde graag een bead voor haar armband en daar ben ik naar op zoek gegaan, ik vond een hele mooie zilveren met een bedeltje in de vorm van een hartje. Toen heb ik vervolgens een digitale stempel gemaakt met allemaal woordjes en zinnetjes die het woord "hart" bevatten. Ik heb nog extra hartjes er tussen geplakt om het nog extra te benadrukken!
Dit alles heb ik feestelijk ingepakt met een rieten hart erbij.

A dear friend/former colleque became 40 and we were invited to her surprise party. She wanted a bead for her bracelet and I found a very beautiful silver one with a heart on it. I then made a digital stamp with the word "heart" and it has words and phrases with this word in it. I put little hearts between the words to give it somethings extra.
This was nicely wrapped with a rotan heart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten