vrijdag 8 juli 2011

A quick gift/ Een snel cadeau

Heb je dat wel eens dat je snel iets nodig hebt wat er leuk uitziet maar een kleinigheidje moet zijn? Gelukkig heb ik een kamer vol met mooie spulletjes dus is het nadenken over hoe en wat! Ik wilde graag een tag maken, dus die heb ik gesneden met mijn Cuttlebug, daarna met een mooie folder geembossed met de Cuttlebug. Toen een kleinere tag gemaakt en die met witte pen van witte streepjes voorzien. De bloem heb ik gemaakt van bloemetjes gekocht bij het Kruidvat (jaja die hebben ook hobbyspullen zo nu en dan) en de pen heb ik gisteren gescoord bij de HEMA. Nog een kleine felicitatie gemaakt met de pons en voorzien van een strikje. In zo'n 20 minuutjes heb je hem klaar!



Doesn't it sometimes happens that you need a quick gift that looks nice and pretty but is only a little something. Luckily for me I have a whole room with nice crafting stuff so I only had to figure out what and how? I deceided to make 2 tags, a big one and a smaller one. Then I made this flower (instant..build 3 layers) then I found this pen at one of my favorite stores and put a bow around it. It only took me about 20 minutus tops!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten