maandag 9 oktober 2017

It's Cuttlebug Mania Tuesday/Dinsdag

Welcome to another challenge at Cuttlebug Mania,
where we celebrate the Pumpkin!!
 
I love pumpkins and I made a treatbag with yummies
and a lovely card to go with it!
 
I made a pumpkin with 3 oval's from Nestability
I die cut a rectangle with the MORE Stitched Rectangular Dies
from My Creative Time from FREE woodpaper I found at the DIY store (samples)
I found Pumpkin Spiced Gingerbread cookies to go with the cute card
I love Pumpkins!!!
 
Deze week zetten we mijn zeer geliefde pompoen in de schijnwerper bij Cuttlebug Mania.
Ik heb dit keer inspiratie gevonden bij de HEMA waar ze tot mijn grote verbazing kruidnoten verkopen met Pumpkin Spice smaak!!!!
 
Dus dié moest ik natuurlijk kopen ( ze zijn zoooooooooooo lekker) en daarbij heb ik een hele leuke kaart gemaakt met 3 Ovalen
waarmee ik een pompoen heb gemaakt.
De achtergrond is van een gratis sample van een beits bij de Bouwmarkt (er liggen ook stukjes gratis behang)

1 opmerking: