zaterdag 1 september 2012

Birthdaycard for a man/Verjaardagskaart voor een man

















Hi everyone, hope you all have a great weekend! I have been asked to make a birthdaycard for my BFF, one of their best friends celebrated his 40th birthday and she wanted to give him a card related to his favorite team "The Broncos" so the card needed to be in Dark Blue and Orange!

I loved that idea and came up with a t-shirt card! I used a 6"x 12" piece of Orange CS and made the neck with my punch. I really did not have a template, so I found an image of an tshirt online and went from there. I made a smaller one out of Dark Blue CS and did the exact same thing as I did with the Orange.

I then printed the logo of The Broncos and scored the sleeveline in the card to give it just the right look!

Because I didn't have the right stickers to put on the back of the shirt, I sent it to my BFF in the USA and she bought the stickers at Michaels!

I love the result and the "Birthdayboy" loved his card!!!

Ik was gevraagd om een mannenkaart te maken voor mijn vriendin in Amerika. Eén van hun beste vrienden vierde zijn 40ste verjaardag en daar hoort natuurlijk een speciale kaart bij. Hij moest in donkerblauw met oranje, want dat zijn de kleuren van zijn favoriete team "The Broncos". Meteen kwam ik op het idee om een t-shirt kaart te maken. Maar ik had geen voorbeeld! Dus ik heb gewoon een plaatje opgezocht van een t-shirt en ben gewoon maar wat gaan maken! Het lukte in 1x! Het is een kaart van 12x6" en ik heb de hals gemaakt met een pons en toen gewoon de vorm van een t-shirt gaan maken! De donkerblauwe versie heb ik iets kleiner gemaakt maar op dezelfde manier! Daarna heb ik het logo uitgeprint en die erop geplakt.
Ik had helaas geen Football letters dus ik heb de kaart naar Amerika gestuurd en mijn vriendin heeft de letters gevonden bij Michaels (natuurlijk...die hebben gewoon álles).

Ik ben zo blij met het resultaat en de jarige Jop vond hem gewéldig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten