dinsdag 3 januari 2012

Telescoping Snowman / Doorgedraaide Sneeuwpop

Hi there, New Year so New projects!

I saw one some time ago, there are different versions, but I was inspired by this one from Amy's Art from the Heart. She had made an ornament for in her Christmastree and I was inspired by her colors, I just love green. He is snow cute!

So this is my attempt, I used ribbon as a scarf and made the arms out of a piece of wallpaper! (You can get them at DIY stores as a sample!!)

I think he is adorable! I think I will try to make a little one, see how that goes!

Hallo allemaal, nieuw jaar dus nieuwe knutselfrutsels!
Ik zag deze een poosje geleden, er staan er een flink aantal op internet, maar bij deze was ik echt geïnspireerd om hem meteen te gaan maken! Hij staat op de blog van Amy's Art from the Heart. De kleuren spraken me meteen aan, ik hou zo van (lime) groen. Hij is zoooo leuk! Dus dit is mijn poging, ik heb lint gebruikt als sjaal en zijn armpjes heb ik gemaakt van een stukje behang (te verkrijgen bij de GAMMA/Praxis). Ik vind hem superleuk geworden en ga er nog een keertje eentje maken, maar wil dan een kleinere versie proberen, kijken hoe dat gaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten