zaterdag 5 november 2011

Another babycard / Een babykaart

Hi there, it's weekend and I have had the best so far! I have been at the biggest craftfair in the Netherlands and it was wonderful! I brought my cart and it was completely packed! I have bought so many beautiful things! As my BFF in America said...it was Christmasday for me yesterday!

Can't wait to use it all! Also met a woman who sells Cricuts which are cheaper than the shop I was planning on going to! I said she will be seeing me in December when I am going to buy my very own Cricut! I can't wait...finally!!

Het is heerlijk weekend en die begon al geweldig met de KreaDoe, een begrip voor hobbyisten! Ik heb ontzettend veel "lekkers" gekocht en kan niet wachten om er mee te gaan spelen. Zoals mijn beste vriendin in Amerika zei...het was Pakjesavond voor jou!

Ik ben ook een vrouw tegengekomen die goedkopere Cricuts verkoopt en ik heb met haar afgesproken dat ik in december langskom om mijn eigen Cricut te kopen! Ik kan niet wachten..eindelijk krijg ik hem!!

Ik kreeg een verzoekje van mijn vriendin om een kaartje te maken voor haar werk, want een teamleidster is bevallen en ze wil graag een felicitatiekaartje sturen. Ze stuurde mij het originele geboortekaartje en ik werd meteen geïnspireerd! Ik heb meteen de hele familie gemaakt en heb natuurlijk hiervoor rood vilt gebruikt. De oogjes heb ik gemaakt van meubelrondjes. De achtergrond heb ik met een embossing stiched circle die gemaakt van My Creative Time, was tijdrovend maar het was het wel waard!



I am doing fine without the Cricut and a friend of mine had asked me to make her a babycard for a teammanager, she sent me the announcement and I completely was inspired!
Here is the babyannouncement:
And here is my card,

I have used red felt as you can see and create the entire family! I love them! I used floorprotectors to create the eyes!! And on the background I have used an embossing stiched circle die by My Creative Time, it is timeconsuming but worth it!

I love them and wish I could adopt this tweet little family, they are toooo cute!

3 opmerkingen:

  1. Too cute!! What an eye catching baby card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. adorable...I love the eyes. This is very creative with Momma, Poppa and baby....very very sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen