donderdag 11 augustus 2011

Dies to die for / Geweldige malletjes

Remember I told you about the wonderful dies I bought at My Creative Time?
This is what I made with it!

First I started with some felt, because Miss Emma set it cuts really well! And it does!! I ran it through my Cuttlebug and it cuts like butter! So I made this pink card and used a stamp from a stampset from My Creative Time. I stamped it with Versamark ink and used clear embossingpowder.

Love the way it came out!


Then I deceided to make another one, a sunny one because the weather was like Autumn! I got an orange umbrella and I cut the flowerdie from My Creative Time out of paper and used one of her stamps again, they are just wonderful!

This is the result, I love it!!!!!!!


Ik had beloofd om mijn knutsels te laten zien die ik met de malletjes van My Creative Time heb gemaakt. Hij snijdt ook geweldig door vilt, als boter sneed hij toen ik hem door mijn Cuttlebug draaide! Gewéldig! Toen heb ik allereerst de roze kaart gemaakt en heb ik een stempel gebruikt met Versamark en neutrale embossingpoeder. Ik vind hem super schattig geworden.
Toen wilde ik een zonnige kaart gaan maken omdat het buiten wel herfst lijkt! En daarom heb ik een oranje parapluutje gepakt en ben ik deze kaart gaan opbouwen! De grote bloem komt ook van My Creative Time en de stempel ook! Ik ben fan van haar spullen! Ik vind deze kaart zo geweldig geworden!!

1 opmerking: