woensdag 10 augustus 2011

Bon Giorno!



Hello there, we have just come back from a wonderful holiday in Italy! We stayed in Ravenna and it was gorgious! Our campingsite was close to the sea and every day the temperature was above 30 degrees Celcius (about 93F)coming back....it was pooring rain and it is only 17 degrees Celcius overhere (about 62F)boohoo.
When I got home I found the order I placed at My Creative Time and I have been working with them, they are simply the best!!! Cut through felt as well. I will post the projects as soon as I can!

Hallo allemaal, we zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Italiƫ! We zaten in Ravenna en het was daar prachtig. Onze camping was dichtbij het strand en iedere dag waren de temperaturen boven de 30 graden! Teruggekomen zitten we nu in de regen en is het niet warmer dan 17 graden....boohooo.
Maar toen ik thuis kwam lag mijn bestelling van My Creative Time op me te wachten en ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en ze zijn geweldig!!! Ze gaan zelfs door vilt! Ik zal de dingen die ik er mee gemaakt hebt gauw op de blog plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten