vrijdag 10 juni 2011

A birthday present/ Verjaardagscadeau

Hi, a colleque/friend had her birthday and I made her one of my favorite (photo)books, I love making them! They are easy and always a success!
Een collega/vriendin was jarig en ik heb een fotoboekje voor haar gemaakt, zijn echt mijn favoriet om te maken! Ze zijn niet moeilijk om te maken en altijd een succes!





The flower I bought in Berlin, to close the album with!
And then I took a lunchbag, ran it through the Cuttlebug and le voila, an instant giftbag! I also made a little 3x3 birthdaycard to go with it

De groene bloem waar het boekje mee sluit komt uit Berlijn en het cadeautje heb ik ingepakt in een lunchzakje, die ik door de Cuttlebug heb gehaald en le voila, je hebt een instant cadeautasje! En ik heb er ook nog een klein verjaardagskaartje bij gemaakt!

She loved it!
Ze was er heel blij mee!

1 opmerking: