zaterdag 21 augustus 2010

Ik heb vandaag een kaart gemaakt voor mijn vriendin, waarmee ik volgende week lekker op vakantie ga, naar Tjechië. Op de voorkant staat haar troetelnaampje, die ik haar altijd geef. Ik had het al een tijdje in mijn hoofd en vandaag dacht ik... "Ik ga 'm maken". Ook omdat ze bij mij een rompertje heeft besteld met kaartje (zie rechts op mijn site) Ze vond het zo'n leuk kraamcadeautje, dus heeft er meteen eentje bij mij besteld! Ze gaan morgen de bus op!

Today I made a card for my friend, we are both going to Tjechië for a little holiday next week, can't wait!! On the front of the card it says the name I always give her, like sweetypie, or cupcake, I transformed her name....I had thought of making her a card with her name like that for a while and today I deceided to make it! To sent it with the oncie she ordered with me, a great gift for a newborn she thought and so this is what I made! I am going to sent them tomorrow!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten