zondag 5 januari 2020

SU Bloghop - Gelukkig Nieuwjaar


Ik doe vandaag mee aan de tweede dag van onze bloghop van
de prachtige nieuwe producten van de Stampin Up mini catalogus
én de start van Sale-A-Bration ( 03-01-2020 t/m 31-03-2020)

Als je nu instapt, ik deed dat vorig jaar tijdens SAB, 
dan krijg je echt gewéldige dingen,
écht waar voor je geld!

Je koopt de Starter Kit, klinkt eng maar je zit nergens aan vast,
behalve dan de 20% korting die je bij elke bestelling krijgt, daarom ben ik ingestapt!
Wie wil er nu niet korting?

Maar bij deze instap krijg je voor € 129:
- € 175 aan artikelen uit de gids (de grote en kleine gids)
- Plus een SAB artikel gratis
- Een mini papier snijder mét een pak van 6"x 6"(15.2 cm x 15.2 cm) nieuw DSP (design papier)
- En een gratis stempelset naar keuze en je mag iedere stempelset uitkiezen, geen limit op prijs!

Ik zeg doen, waarom wachten, je kunt je bij mij melden
klik hier voor het mailadres!!!

Nu de bloghop!


Ik heb met het nieuwe schattige DSP en de gewéldige stempelset met dies
het volgende gemaakt


Deze staat op bladzijde 56 van de nieuwe gids
Dressed to Impress (151666)en 
All Dressed Up Dies (151665)

Ik heb dit schattige tasje gemaakt,
let wel dat je de vouwlijnen nog even extra moet scoren!
Daarna zit ie zo in elkaar.
Je moet deze die 2x uitsnijden om dit tasje te maken.
Er zitten ook hengsels bij, hiermee kun je ze lang of kort maken
Toen de leuke stempels gestempeld en uitgesneden en de tekst uitgeponst
en nu kan de lippenstift in het tasje

Wat een leuk cadeau toch?

Veel plezier bij de volgende hop!!

Ilona de Bont 
       https://lets-stamp.blogspot.com/2020/01/bloghop-lets-party-nl-stampin-up-demos.html     

Wilma de Korte
  




21 opmerkingen:

  1. Heel leuk, deze set staat ook nog op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Jannie!
    Bedankt voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi tasje jannie, met wederom zo een leuke set. Wat moeten we toch kiezen.... dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen