vrijdag 27 januari 2012

Fun birthdaycard/Leuke verjaardagskaart

Hi, yesterday I got a request for a favor by my BFF in the USA, she asked me to make her eldest daughter a birthdaycard for her best friend! Who has her birthday on St. Patrickday and is also really fond of Pandabears! This was really a challenge for me because I have never made a card with a panda before!

So I got to my Sponsors site and bought these amazing pandabears!!! They are supercute and adjustable to any size!

I saw this Panda right away with his paws open and I thought...mmm he could hold a banner! So I used this cute banner, also adjustable to any size, from Loelaloep.
I made them really small and then I connected them with sewingthread. The ends I ran through the paws of the panda(so sorry Mr. Panda) and I made little bows with a fork! Another trick I learned on the internet! So clever!!

I try to use as much green as I could, being St. Patricksday, but it is also a girl, so I introduced some pink as well! I am not sure if you can tell, but behind the panda is the four-leaf clover made out of 4 hearts. And I put on a little hat to make it a birthdaycard! I really enjoyed making this, although it took me quiet some time!

Ik kreeg een verzoekje van mijn vriendin uit Amerika, om een verjaardagskaart te maken voor het vriendinnetje van haar oudste dochter,die jarig is op St. Patricksday en gek is op panda's!! Dat vond ik een leuke uitdaging want ik heb nog nooit een kaart gemaakt met pandabeertjes! Ik vond gelukkig een hele schattige bij mijn sponsor! En ze zijn zo goedkoop daar! Toen ik deze panda zag, dacht ik meteen, omdat ie zijn pootjes zo open houdt, die kan een slinger vast houden!
Ik had al een hele leuke slinger van Loelaloep die je zo klein kan maken als je wilt! Heel handig voor kaarten zoals deze. Ik heb de kaart zo groen mogelijk proberen te houden voor St. Patricksday maar ik moest er ook iets roze bij doen, omdat het voor een meisje is! De slinger heb ik geregen met naaigaren en door de pootjes van de panda bevestigd (sorry meneer Panda) vervolgens heb ik twee poepig kleine strikjes gemaakt met behulp van een vork (lang leve internet.) Achter de panda is een groot klavertje 4 gemaakt van 4 hartjes! Ik vind hem zo leuk geworden, maar het was wel heel veel werk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten