dinsdag 27 december 2011

Back to normal / Weer even normaal

Hi, hope you all had a great Xmas and you all got pampered by Santa!
We took my Father in Law out to Dinner on Christmasday for a 5 course dinner which was wonderful! We really enjoyed ourselves! And on Boxingday we had a dvd day, we saw our favorite Xmasmovies like "The Muppet Xmas Carol with Michael Caine" and "The Polar Express"

Now it is back to normal and the weather is great, yesterday we had a sunny day and today is not cold at all!

I didn't have enough time to get everyone a Xmascard on time so I deceided to make a "Happy New Year" card, just as good! I typed a great wish and cut that out with my Cuttlebug and I then put a "Happy New Year" bear made by my Sponsor DigiScrapKits

Hopelijk heeft iedereen een gezellige Kerst gehad! Wij hebben mijn schoonvader uit eten genomen op 1ste Kerstdag voor een 5-gangen diner en we hebben genoten, wat was dat lekker zeg! Op 2de Kerstdag hadden we dvd dag en hebben we onze favoriete Kerstfilms gekeken "The Muppet Xmas Carol met Michael Caine" en "The Polar Express" En nu is alles gelukkig weer even normaal en het weer is geweldig, gisteren een heerlijk zonnetje en vandaag is het ook zo zacht!
Ik had door alle drukte helaas niet genoeg tijd om iedereen een Kerstkaart te sturen dus ik besloot een paar "Gelukkig Nieuwjaar" kaarten te maken, dat kan net zo goed! Ik heb een leuke tekst getypt en deze uitgeprint en met mijn Cuttlebug uitgesneden. Vervolgens heb ik een Gelukkig Nieuwjaar beertje uitgeknipt van mijn sponsor DigiScrapKits

Geen opmerkingen:

Een reactie posten