vrijdag 25 november 2011

Strength / Sterkte

Hope you all enjoyed your Thanksgiving, a time to be grateful but sometimes also a time to say goodbye to someone we knew and loved.

This Monday we said goodbye to our Uncle, he was such a sweet and modest man. I also heard that a sweet male colleque of mine has lost his mother-in-law, we are good colleques and been there in good and bad times. So we wanted to sent him a card and I made this to wish them strength.

It's all brown tones and I used a few folders to give it some depth. The heart I stamped with Versamark. I think it is a beautiful card.

Thanksgiving is voorbij, iets wat wij in Nederland niet vieren, maar het is goed om stil te staan en dankbaar te zijn voor alles wat we hebben! Maar soms moeten we afscheid nemen van mensen die je dierbaar zijn. Afgelopen maandag hebben wij afscheid genomen van een lieve oom, die heel lief maar heel bescheiden was. Deze week hoorde ik ook dat een lieve collega zijn schoonmoeder heeft verloren, wij hebben altijd heel erg leuk samengewerkt, in goede & slechte tijden, daarom besloot ik een kaart te maken die namens een paar collega's aan hem en zijn gezin gestuurd zal worden.

Ik heb allemaal bruin tinten gebruikt en mijn Cuttlebug om wat relief in de kaart te doen, het hartje heb ik gestempeld met Versamark, ik vind het een prachtige kaart en hoop dat het ze een beetje helpt in deze verdrietige tijd.

1 opmerking:

  1. Gecondoleerd met je oom, Jannie. De kaart is prachtig geworden. Ik denk dat, als de ontvangers horen dat je hem zelf gemaakt hebt, hen dat toch even een extra warm gevoel zal geven. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen