zondag 30 oktober 2011

What a pear / Wat een paar

A colleque of mine is getting married tomorrow and I made a card for the Office to sign their names and wishes in. I made two pears because their surname sounds like pear. I used Peachy Keen stamps to create their cute faces and the pears are handcut. I made the background with my Cuttlebug and a nameless folder. The sentiment I made with my computer and I used the Die from My Creative Time. I later have put on some leaves on the pears but forgot to take a photo of it.

Een collega van mij gaat morgen trouwen en ik heb voor de afdeling een kaart gemaakt waarin wij alle namen en wensen konden schrijven.
Ik heb 2 peertjes gemaakt omdat hun naam klinkt als Peer en de gezichtjes zijn van Peachy Keen stempels. De achtergrond heb ik gemaakt met mijn Cuttlebug en de peertjes zijn handgeknipt. De tekst heb ik op de computer gemaakt en uitgesneden met een Die van My Creative Time. Ik heb later nog blaadjes op de peertjes toegevoegd maar ben vergeten daar een foto van te maken.

1 opmerking: