donderdag 8 september 2011

The Fall / De Herfst


Although a sunny day has been promissed tomorrow and Saturday...we all wonder..it has been raining here for ever! A very wet season in the Netherlands! Felt like we went from Sunny Spring right into Rainy Fall, yikes!

But it does have a "Sunny" side...you have to be more indoors, more time to....make projects!! HOORAY!

So I had this idea this afternoon, when I got home and put mind into action! I got a piece of chocolatebrown CS and made a Leaf card with the Spellbinders Shapeabilities "Nested Maples Leaves" I cut another one to put on top of the card because the top was missing. Then I ran the leaf through my Cuttlebug folder "Leafy Branch" to make it interesting. Then I cut the Amazing Pumpkins with my CB and the Cottage Cutz Pumpkin Trio and stamped them with included Pumpkin face! I cut them out of Orange DSP with dotts, I totally love it!!
I punched an extra leaf and I used the Curly Label Die by My Creative Time for the sentiment I created and invented myself!!

Het voelt alsof we van de zonnige Lente meteen in de natte Herfst zijn beland, het blijft maar regenen...morgen en overmorgen hebben ze zon beloofd maar eerst zien! Het voordeel van nat weer is wel dat je binnen blijft en daardoor...meer tijd hebt om te knutselen! Jippie! Ik had vanmiddag een idee, die ik meteen ben gaan uitvoeren! Een kaart gemaakt van Spellbinders Shapeabilities "Nested Maples Leaves" in de vorm van een herfstblad. Een extra voor bovenop, omdat door het dubbelvouwen, het puntje verdwijnt. Dus nu lijkt het weer een heel blad. Die heb ik vervolgens door de Cuttlebug gehaald zodat er blaadjes opstaan. Vervolgens heb ik de pompoenen uitgesneden met de CB met de Cottage Cutz Pumpkin Trio en heb het bijgevoegde gezichtje gestempeld. Vervolgens heb ik nog een extra blaadje geponst. Vervolgens heb ik de Curly Label Die van My Creative Time voor de zelfbedachte én gemaakte tekst! Ik vind hem zoooooo leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten