woensdag 25 mei 2011

A Happy birthday card / Een verjaardagskaart

Hi everyone, last night I made another card somebody had asked to make! I love these "orders". I think it is great to buy a custom-made card! There is not another one in the world!!

The only clue's I got was the birthdaygirl with be 50 (a very special age in the Netherlands!!) and she is a policeofficer!
We have a saying in Holland, when you find someone interesting, you find them "boeiend" and "boei" also means handcuffs!

So I had the base! Then I just had to put it together! I got this lovely stripped DSP and put some grey/pink dotted border on one side, which I punched.
Then I got some string and made some birthdayflags, they are supercute. On top of them I put a little heart!

Then I got some thick CS and put some wallpaper on top (TIP: you can get free samples at the local DIY store, in all sorts of colors/designs!!) and then I made the 50 with my Cuttlebug! I put them on some dimensionals. Then I put the end of a keychain behind the thick CS and now it both can functions as an "O" as well as a handcuff!!! Then I put down the word "Boeiend" in chocolatebrown letters, which are my favorite!!!

I just love it!!!! And so does the woman who ordered it!

Ik heb weer een opdracht gekregen voor een persoonlijke kaart, vind dat zo leuk! Want degene die hem krijgt krijgt een unieke en op maat gemaakte kaart!
De enige steekwoorden die ik over de Jarige Jet kreeg waren Politie-agente en 50!
Het eerste wat bij mij naar boven kwam was "Boeiend"

Met dat in gedachte, ben ik de kaart gaan opbouwen. Het gestreepte papier komt uit een blokje van de Action. Daar overheen heb ik een rand met grijs/roze stipjes geplakt, die ik geponst heb, ook dit papier kwam uit hetzelfde blokje. Vervolgens heb ik wat touw in de hoek geplakt met daaraan wat verjaardagsvlaggetjes! Ook uit hetzelfde blokje. Daarop heb ik hartjes geplakt. Vervolgens heb ik een prijskaartje versierd met behang, dit is een sample van de Praxis, op de behangafdeling staan allemaal kleine stukjes behang, als voorbeeld en daar heb ik een stapeltje van meegenomen, in diverse kleurtjes en designs! Helemaal goed als je kaarten gaat maken!
Vervolgens heb ik met de Cuttlebug de 50 gesneden. Van een sleutelhanger heb ik de handboei gemaakt en die vormt meteen een "O" het woord boeiend heb ik gemaakt met mijn favoriete bruine plakletters! Er ging heel veel tijd in zitten maar wat ben ik er weer trots op!

Hier een foto van het resultaat:

1 opmerking:

  1. Hij is echt super stoer geworden.
    Fijne avond verder en groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen