woensdag 13 april 2011

Birthdaycard / Verjaardagskaart

Hi everyone, a colleque/friend asked me if I had a birthdaycard in my collection. It was for her niece age 13. I deceided to make her one from scratch!
Kristina from Kwernerdesign.com had a wonderful idea with a stamp which I tried right-a-way!! And I love it, thank you Kristina!!

So this is my version.
I put a clip behind the flowers as a little birthdaypresent, which she can put in her journal!


Ik kreeg een verzoekje voor een verjaardagskaart voor een meisje van 13. Op de site van Kristina Werner zag ik dit geweldige idee! Ik ga dit meer doen. Ik heb een grote paperclip (lang leve de Action) tussen de bloemen geschoven, als een klein verjaardagscadeau!

2 opmerkingen:

  1. Great card Jannie, such pretty flowers. I'll come and paint your house when I've finished the hall and kitchen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jannie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen