vrijdag 11 maart 2011

Love and Marriage and a Chinese card


Hi everyone, enjoying your Friday? It is my day off and I am having a relaxed one!
On this day I have more time to prepare cards I have to sent because of birthdays, special occassions or a Wedding Anniversary!

This idea comes from Dawn, I just had to make it!
It is very easy because she explaines it so well! I used the Nestabilities because I don't have a heartpunch that size. I think it is a superidea! I have put it on red CS because that is the color of love!

Vandaag heb ik lekker mijn vrije dag en ik heb er een rustige van gemaakt! Ik kan zo op deze dag ook kaartjes maken voor de komende verjaardagen, bijzondere data of een trouwdag! Deze heb ik gemaakt na het zien van het filmpje van Dawn. Ik heb de hartjes gesneden met de Nestabilities omdat ik niet zo'n grote hartpons heb. Ik vind het zo'n superpoepig idee en heb het op rood papier geplakt, de kleur van liefde! Veel plezier met uitproberen, het is echt zo leuk om te maken!

And I made this Chinese like card, I saw this pattern of the dress on one of my favorite blogs Mel Stampz, she has all kinds of templates, she is great!
And this is what I made, used black ribbon to make the finishing touch!

Ik heb een leuk patroontje gevonden op één van mijn favoriete blogs van Mel Stampz, daar heb ik een Japans achtig jurkje van gemaakt, met als finishing touch een zwart lint, ik vind hem heel mooi geworden!

1 opmerking:

  1. Hoi Jannie,

    Ik keek toevallig weer eens op mijn blog en ik zag je reactie. Mijn allereerste, haha! Even rondgeneusd op je blog, erg leuk! Ik volg naast Kristina ook Dawn en deze hartjes bruid en bruidegom zijn erg leuk! Heb ze ook een keer gemaakt. Fijne dag verder!

    Groetjes,
    Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen