vrijdag 22 oktober 2010

Warm fuzzies

Hi there, today I will pick up my BFF from hospital (nothing serious) and I will drive her home and I will stay with her most of the day. Her mum is coming as well so we will have a nice day!

I made her a get-well soon card, with a Digiscrapkit Pinguin isn't he the cutiest? I altered his buttons, because I used one of my favorite papers as a background, which had my favorite green color in it, so I used the ribbon in that color and with brads I made the buttons! Then I used the envelop from the same Digiscrapkit and printed it twice so I could slip in a note, which I stamped with a stamp from Hampton Art {foot.longs}
"Sending warm fuzzies"

Vandaag haal ik mijn lieve vriendin uit het ziekenhuis (niets ernstigs) en ik breng haar thuis en blijf dan lekker bij haar en 's middags komt haar moeder ook gezellig, wordt een leuke dag.

Ik heb een beterschapskaart voor haar gemaakt, met een Digiscrapkit Pinguin issie niet poepig? Ik heb zijn knopen aangepast aan het achtergrondpapier, één van mijn lievelingspapier, er zit mijn favoriete kleur groen in, dus ik heb een lintje gebruikt in die kleur en met brads de knopen op zijn jas gemaakt. Vanuit hetzelfde setje van DigiScrapkit heb ik het envelopje 2x geprint om er zo een briefje in te kunnen stoppen, gestempeld met een stempel van Hampton Art {foot.long} "Sending warm fuzzies"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten