zondag 31 oktober 2010

80th Birthday

My Father-in-Law is going to celebrate his 80th birthday this December and he is giving a party! I had offered him to make the invitations and he only needed 25! Still it was hard work, first I needed a good color,than I needed a good folding idea, which I found at one of my favorite blogs Dawn's Stampin Studio. I love the shape and then I gave it my own twist!

I printed the 80 in a cute font and put some ribbon behind it and with some popdots it gave it more interest! And I punched the holes in each scallop punced circle!! A lot of needle work!

Mijn schoonvader hoopt in december zijn 80ste verjaardag te kunnen vieren en hij wil hiervoor een feestje geven! Ik heb aangeboden zijn uitnodigingen wel te willen maken, hij had er (gelukkig) maar 25 nodig. Maar ondanks het aantal was het erg veel werk, ik wilde de goeie kleur vinden, toen had ik een leuke vouwmanier nodig, dat de kaart er leuk en apart uit zag! Nou die heb ik gevonden op één van mijn favoriete blogs, namelijk die van Dawn's Stamping Studio. Ik vind de vorm prachtig en ik heb er mijn eigen slinger aan gegeven!

Heb de 80 geprint in een leuk lettertype en heb ik elke rondje wat ik geponst heb allemaal kleine gaatjes met een naaldje geprikt! Heel veel gaatjes!





















The after party! LOL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten