woensdag 29 september 2010

Make your bills more festive/Geef je administratie een feestelijke tintje


I am "under the weather" a terrible cold/tired/muscle ache...still I am a bad patient so I was organizing some bills...and I have this giant paperclip....I thought why not make it into something festive, make it Halloween!! Found this beautiful felt flower (Halloweencolor!) and the green paperclip made the project! Isn't it pumpkinlicious? And I will change it when another Holiday is coming up...maybe it helps not to feel too bad when another bill finds your house LOL


Ik ben ziekug, heel erg verkouden/moe/spierpijn, maar ik ben een slechte patiƫnt en ik was even wat acceptgiro's aan het verzamelen en ik zag deze grote groene paperclip, ik dacht waarom pas ik hem niet aan, aan het seizoen! Zijn de rekeningen iets leuker aangekleed, hihi. Ik had ook deze prachtige oranje bloemen, groen en oranje = Halloweenkleuren! En ik pas hem weer aan bij de volgende Feestmaand! (Herfst of Sinterklaas of Kerst!!) Misschien is het zo minder erg als een rekening weer de brievenbus van jouw huis heeft gevonden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten