vrijdag 24 september 2010





Another challenge by Robyn (from MPS) and the idea for this challenge was given to her by her BFF Karlee: "Make something with an envelope" This was good timing because we are in the Birthday season and this Monday our cousin Tim is celebrating his birthday! He is asking for donations so he can buy the shirt of his favorite soccerteam Ajax (which is quiet expansive) so I made this shirt out of CS (4 1/4 by 11"and then fold) then punched half a circle (1,5")on the top to create the top of the shirt. Then turned the card horizontally and measured 1 3/4" from the top and 0,5" from the side to create the sleeve, then cut the part to make the sleeve. Now you can make it into whatever you want, favorite soccerteam/footballteam or just a tshirt! On the inside I made this tiny envelope to put the money in and look what a cute card it has become and what a original way to give somebody money! I think he will be pleased!

Een nieuwe challenge van Robyn (van MPS)en het idee voor deze challenge kwam van haar beste vriendin Karlee: "Maak iets met een envelop" Dit kwam op het goeie moment want we zitten midden in het verjaardagseizoen en a.s. maandag viert onze neef Tim zijn verjaardag. Hij vraagt geld zodat hij een AJAX shirt kan kopen (deze zijn nl. vrij aan de prijs). Dus ik heb besloten een geldkaart voor hem te maken. De kaart is 11 bij 28cm en dan dubbel gevouwen. Bovenin heb ik met een 1,5" pons een hals gemaakt. Toen heb ik de kaart horizontaal gelegd en ben ik vanaf de schouder gaan meten 4,5 cm naar beneden en 1,3 cm naar binnen, zo ontstaat de mouw en deze knip je recht naar beneden. Vervolgens heb je een blanco shirt die je kunt ombouwen tot de favoriete voetbalclub of zomaar een tshirt. Binnen in heb ik een klein envelopje gemaakt waar het geld in gaat en ik ben blij met het resultaat, een originele manier van geld geven! Ik denk dat hij er wel blij mee zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten