woensdag 25 augustus 2010


I made my first X-mas card (3x3), can you believe it? But who can wait when there are such cute clips to buy!!! I bought a lot at Digiscrapkits, it is gorgious! Can't choose so I just began to collect some, because the prices are very low!

Look what I made! I used red and green ofcourse and try to get the colors which was in the little bear, isn't he the cutest? Then I used my cuttlebug and made some details on the red CS (big spots) and on the green (little dots) but turned these! Then more big dotts on the scallop punched circle! I think it has turned out great!!

Ik heb mijn eerste Kerstkaart gemaakt, is toch bijna niet te geloven? Maar wie kan er niet mee wachten als je zulke leuke plaatjes online kunt kopen bij Digiscrapkits, ze zijn werkelijk prachtig! Ik kan gewoon niet kiezen, dus ik ben maar gewoon begonnen met verzamelen, de prijzen zijn namelijk heel betaalbaar! Kijk 'ns wat ik heb gemaakt? Natuurlijk heb ik rood en groen gebruikt en heb geprobeerd de kleuren die in het plaatje van het beertje (issie niet poepig) zijn gebruikt, terug te laten komen. Ik heb de Cuttlebug gebruikt voor details, het rode kaartje van 7,5 bij 7,5 heb ik detail gegeven met grote stippen, de groene met kleine stippen en die omgedraaid en het groene rondje heb ik met een pons gemaakt en die heb ik ook weer grote stippen gegeven met de Cuttlebug! Erg leuk geworden, al zeg ik het zelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten